Registrovat

Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Zde můžete probírat vše, co nesedí do ostatních sekcí.
Pravidla fóra
- Zákaz Flame, Spamu, Posthuntu a Off Topiců
- Obrázky související s tématem vkládejte do code, pomocí odkazu nebo rozkliknutelné miniatury.
- Zákaz reklamy, vulgarit a i nicků porušující toto pravidlo
- Témata musí mít konkrétní název, který postihuje řešenou věc.
- Jakékoliv porušení pravidel bude potrestáno smazáním postu, případně celého topicu a odměněno warnem. V případě dalšího opakování bude udělen ban o délce určené GM Teamem v závislosti na provinění.
Mlátička stromů
Příspěvky: 24
Registrován: stř 08. led 2014 12:54:04

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod Superenter » sob 25. bře 2017 22:57:57

Najít free hcf plugin není tak těžký, config pluginu není obtížný a je to kompatibilní s mcmmo. Když vedeš server v tak malém počtu lidí, udělej nábor do CT, někdo se určitě najde. ;)
Proč neudělat pro těch 5 lidí renovaci? Třeba to přitáhne pár lidí, není co ztratit, tak proč to nezkusit? Vždycky se plugin dá odstranit.

Těžař uhlí
Uživatelský avatar
Příspěvky: 82
Registrován: stř 30. bře 2016 15:09:58

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod SamuelLee88 » ned 26. bře 2017 13:03:34

Radšej im tam bude hrať 5 ľudí ako skúsiť niečo nové... tých 40-50 ľudí tam bolo v jeden deň inak tam bývalo tam 15 ľudí 20 maximálne ale veď ked chceš byť admin pre 5tich ľudí tak to je na tebe. A keď sú teda kvoli času neaktívne CTčka tak urobte nejaký ten nábor na nový A-Tím ktorý by tam bol častejšie a vymyslel niečo nové keď sa to nechce tebe...

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2903
Registrován: sob 07. kvě 2011 18:03:53
Bydliště: /home

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod Zalox » ned 26. bře 2017 14:18:46

Častější nábory nevyřeší situaci, jen bychom museli jít se standarty dolů a prakticky rozdávat GMka každému, kdo si řekne, jak bude pak kvalita práce vypadat? Ne, nemyslím si, že není kam klesat. Máme funkční server, na kterém je ale málokdo aktivní, pořád bychom mohli mít naprosto nefunkční server, na kterém nikdo není ;)

Mlátička stromů
Příspěvky: 24
Registrován: stř 08. led 2014 12:54:04

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod Superenter » ned 26. bře 2017 17:29:42

Zalox píše:Častější nábory nevyřeší situaci, jen bychom museli jít se standarty dolů a prakticky rozdávat GMka každému, kdo si řekne, jak bude pak kvalita práce vypadat? Ne, nemyslím si, že není kam klesat. Máme funkční server, na kterém je ale málokdo aktivní, pořád bychom mohli mít naprosto nefunkční server, na kterém nikdo není ;)

Ano, klasický přístup, proč neudělat změnu a něco zkusit, když to funguje? Neber si to osobně, ale chce to změnu. Nebo snad chceš, aby na Craftuj hrálo 5 a půl lidí? Já sám osobně si myslím, že by tomuto serveru pomohl tento update. Mimochodem Headhunting je plně kompatibilní s Mcmmo.
Mohlo by se sem dát hlasování? To nikoho nezabije, ne? Když se to lidem nebude líbit, tak se prostě na toto zapomene. :D

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2903
Registrován: sob 07. kvě 2011 18:03:53
Bydliště: /home

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod Zalox » pon 27. bře 2017 9:42:32

A kdo bude dělat změny? Nově nabraný GM tým? Pořád nemáte vyřešený core problému a už chcete zavádět desítky nových pluginů (jo, reálně jsou to desítky, z osobní zkušenosti). Problémy, které řešíme, jsou méně viditelné, takže je mi jasné, že je velmi jednoduché nadávat na blbosti, než se zaměřit na to, co Craftuj reálně trápí. Projeďte si topicy z minulého roku doby před prázdninami, řeší se tam to samé. CT nemá čas, zkouškové, maturity,... Jak to řešit? Poraďte mi raději v tomhle, než zavádění dalších technik a pluginů, což samo o sobě vyžaduje desítku aktivních členů CT. Nový nábor? Koho nabírat? Odkud? Když jsme to tak udělali minulý rok, půlka lidí to chvilku po spuštění nové tváře Craftuj vzdala, jelikož zjistili, že server se nedá vést jen stylem "Pojďme dělat nové dungeony, překopejme server co tři měsíce od znova, to lidi určitě potěší", občas je potřeba si sednout k texťákům a pár hodin editovat fakt nezáživný kraviny, hledat bugy stylem "projdu si 30 mega zápisů v txt, jestli tam někde nenajdu chybu". Klidně naberu nové GMka, nicméně jejich první úkol bude, že dostanou error logy s rozkazem "vyřeš nebo si trhni".

Těžař uhlí
Uživatelský avatar
Příspěvky: 82
Registrován: stř 30. bře 2016 15:09:58

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod SamuelLee88 » pon 27. bře 2017 13:06:27

Okej CTčka majú školu a teraz nemajú moc času. A čo potom? Hádam chceš server kde budú hrať iba GMka?

Redstone inženýr
Uživatelský avatar
Příspěvky: 570
Registrován: pon 28. říj 2013 13:42:32
Bydliště: Oros

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod Bakinko » pon 27. bře 2017 15:37:08

A samozrejme ja :D
Až na konci spoznáš , ako si mal v skutočnosti začať

Life is too short to wait

Administrátor
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2903
Registrován: sob 07. kvě 2011 18:03:53
Bydliště: /home

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod Zalox » úte 28. bře 2017 7:29:56

SamuelLee88 píše:Okej CTčka majú školu a teraz nemajú moc času. A čo potom? Hádam chceš server kde budú hrať iba GMka?

Ne, jak jsi k tomu došel? Jen píšu, že za vysledovaných šest let na Craftuj je největší aktivita hráčů právě v době, kdy je vysoká aktivita CTček, kvůli rychlejším reakcím na chyby, častějším eventům apod.

Je to vcelku jednoduchá logika:

Je CT aktivní?
  • NE - Pak nemá smysl vymýšlet jakékoliv inovace a raději řešme problém neaktivity, popřípadě posouvejme se menšími kroky, například řešení promazávání inventářů.
  • ANO - Máme dostatek hráčů?
    • NE - Pojďme řešit, co můžeme zlepšit.
    • ANO - Pojďme se dále zlepšovat menšími kroky.

Je jasné, že, jelikož jsme se nedostali ani přes první bod, nemůžeme se posouvat dál? Navíc, když CT aktivní byl, splňovali jsme i druhé ANO, bylo zde 20-40 aktivních hráčů, na což chceme v případě aktivity navázat ;)

Mlátička stromů
Příspěvky: 24
Registrován: stř 08. led 2014 12:54:04

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod Superenter » úte 28. bře 2017 15:26:39

Zalox píše:
SamuelLee88 píše:Okej CTčka majú školu a teraz nemajú moc času. A čo potom? Hádam chceš server kde budú hrať iba GMka?

Ne, jak jsi k tomu došel? Jen píšu, že za vysledovaných šest let na Craftuj je největší aktivita hráčů právě v době, kdy je vysoká aktivita CTček, kvůli rychlejším reakcím na chyby, častějším eventům apod.

Je to vcelku jednoduchá logika:

Je CT aktivní?
  • NE - Pak nemá smysl vymýšlet jakékoliv inovace a raději řešme problém neaktivity, popřípadě posouvejme se menšími kroky, například řešení promazávání inventářů.
  • ANO - Máme dostatek hráčů?
    • NE - Pojďme řešit, co můžeme zlepšit.
    • ANO - Pojďme se dále zlepšovat menšími kroky.

Je jasné, že, jelikož jsme se nedostali ani přes první bod, nemůžeme se posouvat dál? Navíc, když CT aktivní byl, splňovali jsme i druhé ANO, bylo zde 20-40 aktivních hráčů, na což chceme v případě aktivity navázat ;)

Jak chceš tedy řešit bod č. 1?

Těžař uhlí
Uživatelský avatar
Příspěvky: 82
Registrován: stř 30. bře 2016 15:09:58

Re: Návrh - Odstranění mcmmo, custom enchanty atd.

Příspěvekod SamuelLee88 » stř 29. bře 2017 10:54:25

Myslím že aj keď CTčka boli aktívne eventy boli tak raz za týždeň a že po nejakom čase hralo max 15 hráčov aj to počas kothka pretože tý hráči prišli iba na to koth ...

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků